2012-03-06

Så himla lättad!



Äntligen löste sig allt idag, all oro försvann och jag går runt med ett stort leende. Har ordnat upp allt och kan börja om från noll. Det är en sådan stor lycka och jag kan tro att någon hörde min bön om hjälp. Jag vill inte gå in på vad det handlar om, mer än att det känns som jag fått en ny chans, en sista chans. Nu är det upp till mig att se till att hålla det så också. Nog fasen borde jag ha lärt mig, en gång för alla. Fler chanser får jag inte, sumpar jag det är jag verkligen en stor idiot. Men det har jag ingen tanke på...

Livet ler mot mig och jag hoppas min mage lugnar ner sig snart. Var nog på väg att få blödande magsår av all oro och ångest man gått med bra länge. Nu kan jag börja njuta och kanske finner ork att börja leva mer, ta mig ut på ett annat sätt och orka träffa andra människor. Kanske även mer redo att träffa någon, om det nu skulle bli aktuellt. Trots att jag trivs som singel och har svårt att se mig själv träffa någon. Jag är en lycklig singel och drar mig för att lära känna någon på nytt. Det är jobbigt att öppna upp sig och allt det innebär. Har kanske blivit lite för bekväm i mitt singelliv. Men det sägs ju att när man inte söker, så finner man. Då jäklar måste han vara något extra speciellt om jag ens vill engagera mig. Hahaha. Den som lever får se. Ingen brådska med något, håller ju alla karlar på rejält avstånd och ger dem inte ens en chans. Så jag är nog en svår nöt att knäcka när det gäller det.

Nu tänker jag bara sitta här och pusta ut, bara vara och njuta av lugnet. Ska snart lägga mig och då hoppas jag att jag får en riktigt skön sömn, natten innan var ju katastrof.

Jag ville bara skriva av mig lite, dela med mig av min glädje. Även om jag inte vill tala om vad det gäller.
Men men, jag fixade mig ur helvetet! Tackar gudarna för detta :-)

God natt på er. Tjofrääääs ♥

Postat i Guldkorn | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Beundraren

Grattis är väl på sin plats nu då :-)

Var kul och höra att saker och ting börjar ordna upp sig för dig. Blev glad i själen av att läsa de du skrev. Sen kan de ju inte hjälpas man blir lite nyfiken, men de får ja vara känner ja.

Bara du har de bra så är jag nöjd som läsare :-)

Gudarna kommer säkert se till att du träffar prinsen på den vita hästen med ska du se

2012-03-07 (15:59:46)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: