2012-05-19

För första gången i mitt liv...



I dag bestämde jag mig för att göra en omelett för första gången i mitt liv. Fattar inte varför jag aldrig gjort det förut, fick smaka en bit av syrran förra veckan och efter det ville jag prova själv också. Denna veckan när jag inte har barnen här är det ett lätt och bra alternativ eftersom man kan variera innehållet så mycket. Nu tog jag 4 ägg, en sked creme fraiche, skinkbitar och ost i. Plus kryddor. Blev gudomligt gott och medans den puttrade i stekpannan gjorde jag en god sallad till. Den blev ju inte så fin, men det är väl något jag lär mig med tiden. Haha.
Nu känner jag mig mätt, utan att känna mig äckligt mätt. Lite lättare måltid är inte fel och slippa känna sig som man hamnar i matkoma efteråt. Haha

Nu blir det strax en liten längre promenix med vovven, bäst att passa på innan det börjar regna. Det är kvavt ute och även om det är mulet så är det riktigt varmt. Skönt som omväxling ju. Trodde det skulle bli en fin dag vädermässigt eftersom det var 16 grader varmt och sol vid nio i morse. Men sen försvann solen och det blev mulet, men värmen håller i sig iaf. Tackar för det.

Ha nu en fantastisk lördagskväll, det tänker jag ha. Kram på er ♥


Postat i Bara Jag | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Hejsan!
Det vore superroligt om du skulle vilja tävla i veckans blogg hos mig. :)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/february/vinnarna-och-ny-omgang-v8.html#comment

2013-02-20 (17:53:20) www http://rebecahnilsson.blogg.se

Postat av: JennaT

Saknar dina blogginlägg!! Dax att plocka upp skrivandet igen kanske?!? ;) Tror många skulle vara intresserade av att se mer av Alice och Tindra med deras rackartyg ;)

2014-01-05 (13:01:10) www http://www.jennatdesign.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: