2012-03-01

Så dags nu va!!




När kvällen kom, då fick jag eld i arslet och satte igång att göra lite nytta här hemma. Då skulle jag helt plötsligt börja byta sängkläder och städa i sovrummet. Skönt när det är gjort men varför vänta tills kvällen liksom. Ännu skönare blir det sen att lägga sig i frasande rena sängkläder.

Nu sitter jag här i soffan med en ansiktsmask, ska strax duscha men tänkte jag lika gärna kunde slänga ihop ett litet inlägg här. Dagarna rullar på så fort och då tänker jag inte på att det blir ett stort hopp här inne. Men bättre sent än aldrig, heter det ju. På tal om bilden jag lade in nu, den är inte tagen nu, tog den en gång när jag både färgade håret och hade ansiktsmask på samma gång. Var ett ryck och jag försökte göra mig vacker. Hahahaha

I går kom Ninemus hit till mig, hon kom redan på förmiddagen så jag fick ha hennes sällskap tills klockan åtta i morse. Riktigt mysigt har vi haft. Jag, Ninis och min syster Jenna var ute en sväng igår och hyrde film och köpte lite gott. Vi åt kinamat till middag och det var riktigt gott, var ett halvår sen sist. Vi gick och la oss redan vid halv tio på kvällen, jag började läsa en ny bok. Läste klart den innan jag somnade. Hahaha. Tre timmar tog det bara, men så är det när man läser något riktigt bra. Ska försöka lägga in några inlägg i bokbloggen i morgon. Har hunnit läsa några böcker sen sist jag skrev,

Nu blir det duschen om jag ska hinna bli klar innan BB börjar, vill se den innan jag lägger mig. Och i morgon kommer barnen hit igen, det ska bli härligt med en riktig vardag som det blir varannan vecka när de är här.

Håller tummarna på att brevet jag väntat på sen i måndags kommer i morgon, blir tokig på att vänta så här. Vill bara ha det överstökat nu....

God natt kära läsare, ha en superfin helg och sköt om er ♥


Postat i Min vardag | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Beundraren

Vilken otroligt attraktiv och ingivande bild du la in denna gången :-D. Nej men det är kul du bjuder på dig själv.

Det lät som du hade en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap.

Du ser, de är inte alltid gnäll som du påstår själv.



Tro de är nån som är lite otålig av sig, eller har jag missuppfattad dig där?

2012-03-05 (20:42:35)

Postat av: Sv Beundraren

Hahaha. Jag gick ut med ansiktsmask på altanen en gång och skrämde skiten ur grannen. Det var på kvällen och hon var inte beredd på vad hon skulle se. Haha. Så nog kan jag bjuda på mig själv ibland, lättare med en mask många gånger :-P

Har inte så mycket att gnälla om just nu faktiskt, allt verkar falla på plats och det är lugnt.

Vad tänker du på när du frågar om jag är otålig?

2012-03-06 (02:18:40) www http://bitchqueen.blogg.se/

Postat av: Beundraren

Haha, jag kan väl förstå din granne där lite. Men verkar kunna bjuda på dig själv av det jag läst. Men de ska man ju kunna göra.

Den biten med och vara otålig var mer de att du blir tokig av och vänta på posten

2012-03-06 (19:38:16)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: