2012-02-14

Så här är det

Har mycket omkring mig just nu och har varken orkat eller hunnit skriva ett inlägg. Så jag går i ide ett litet tag till när det gäller bloggande här och på bokbloggen. Återkommer med bättre humör och mer sprudlande inlägg, som om det är vad jag brukar göra. Hahaha.
Med tanke på vilken dag det är idag, alla hjärtans dag, så lägger jag in en rolig bild. Jag har aldrig firat denna dagen, varken som singel eller i ett förhållande, och tänker inte börja nu heller. Man ska ge extra omtanke och kärlek mer än bara en speciell dag på året. Det är vad jag tycker iaf.



Så ha nu en fin tisdag och njut av det underbara vintervädret. Göteborg är vackert inbäddat i snö, även om det inte är några mängder. Var rädda om er och varandra ♥


Postat i Bara Jag | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Beundraren

Du får krya på dig så du orkar med och blogga så man får något och läsa om kvällarna.

Får vänta otåligt.

2012-02-15 (20:34:21)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: