2011-03-01

Snaaaark!




Herregud vad jag är trött idag, känns som jag ska somna varje gång jag blinkar med ögonen. Har knappt sovit natten som gick, hade så ont i mellangärdet och upp mot bröstet så jag trodde jag hade problem med hjärtat allra minst. Värsta natten på länge. På morgonkvisten somnade jag en liten stund innan det var dax att gå upp. Har en massa saker som jag måste göra fram tills på fredag, så jag hinner inte med detta. Jag måste få sova på nätterna. I morgon ska jag upp tidigt så ikväll blir det tidig sänggång, tänker ta värktablett innan jag lägger mig för att vara på den säkra sida. Jävla gall-helvete!!

Idag har jag varit iväg med hyresvärden och gjort en del grejer. Mina två sovrum ska ju renoveras nu när våren kommit igång sen. Vi var och tog en fika ihop och satt och tjötade ett bra tag. Sen körde han mig hem igen.

Nu måste jag till apoteket en sväng innan syrran kommer till mig. Har inte hunnit träffa henne på säkert en vecka. Ändå bor vi i samma hus. Haha. Så kan det bli ibland.

Undrar om jag vågar ta en kopp kaffe med henne, eller ska man ta te istället för att vara på den säkra sidan? Vill inte ha en helvetesnatt till. Vi får väl se hur det går.

Nu blir det en rask promenad till apoteket, så kanske man piggnar till en stund. Kläm på er

Postat i Min vardag | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: