2011-06-16

Mammas vackra flickor

Har tagit kort på mina båda döttrar denna veckan. Sandrine passade jag på att fota när jag hade med henne som sällskap till tandläkaren. Beatrice fick jag fotat när hon sov middag efter två nätters obefintlig sömn. Fnissade åt hennes sovstil och kunde inte låta bli att ta ett kort. Båda mina döttrar är så vackra och jag är så stolt över att ha fått tre så fina barn. Sonen går däremot inte med på att fotas, så då kan jag inte lägga in någon bild på honom. Han är också fin, har en snygg och stilig son.



Annars så har dagen varit mycket bättre än igår, har varit fint väder även om det mulnar på nu på kvällen. Ska väl bli regn igen. Men skit samma. Jag har inget planerat som jag måste gå ut för.

Nu kommer strax syrran hem efter flera veckors vistelse i småland. Hurra! Har saknat henne. Ha en fin kväll.




Postat i Min vardag | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: