2011-07-23

Våra tankar är med Er...




Så tragiskt detta som hänt i vårt grannland Norge. Jag blev så chockad över att någon människa är så funtad till att klä ut sig till någon vi förknippar med en slags trygghet och sedan skjuta ner en massa ungdomar. Tänk er den skräcken när man upptäcker att polisen inte är där för att skydda utan för att skada, dödligt också till råga på allt. Tänker även på bombningen! Vilka sjuka människor det finns som med flit ger sig på oskyldiga människor på det sättet. Detta är ju inget nytt och det händer något hemskt dagligen, vad jag inte kan förstå är hur vi kan tillåta det. Borde finnas hårdare straff, döden är en lindrig utväg för en sådan sjuk människa. Jag hoppas verkligen att det man åsakar andra människor kommer tillbaka till en själv. Öga för öga! Men nu är det inte hämndtankar som man ska ägna sig åt just nu...

Jag lider med er anhöriga och andra drabbade. Hoppas verkligen ni klarar av att se ljuset igen efter en sådan här händelse. ♥ Våra tankar går till Er och vi delar Er sorg


Postat i Nu är jag ARG !! | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: