2011-01-03

Ljushuvud!!





Nu sitter jag med färg i håret och väntar på att klockan ska gå så jag får skölja ur det. Utväxten ser för jävlig ut och det syns lite grått bland min normala hårfärg. Eller som jag försöker intala mina barn, att det är solblekt på vissa hårstrån. Haha. Fan också, går ju inte att köra den nu mitt i vintern. Jaja, jag vill pigga upp mig själv så man känner sig lite fräschare. Även om man inte kan göra så mycket åt sitt utseende annars. Man får bara inse att ju äldre man blir desto dyrare blir det med att behöva köpa hårfärg titt som tätt. Mitt hår växer otroligt fort också så det blir en utväxt på bara tre veckor. Bjuder på denna HEMSKA bild. Fy fan vad man ser glåmig och hemsk ut på vintern utan smink!

För övrigt mår jag bra, livet går sin gilla gång kan man säga. Har avslutat vissa kapitel ur mitt liv och påbörjat andra. Eller tänker påbörja andra rättare sagt. När jag gjorde en sammanfattning om året som gått och summerade allt så insåg jag väldigt mycket. Äntligen trillade poletten ner. Det var på tiden måste jag säga. Har ju min soulmate att tacka för mycket också. Sen tog jag kontakt med en person som jag tänkt på i några månader också. Vi träffades bara en gång och det har inte försvunnit ur tankarna. Skickade ett sms och blev förvånad när telefonen ringde med en gång. Det hade jag inte väntat mig. Vi gjorde nog intryck på varandra verkar det som.

Nu måste jag hoppa in i duschen och skölja bort färgen innan håret ramlar av ;-) Man får ju vara rädd om dom få stråna som finns kvar. Kram på er

Postat i Bara Jag | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: