2010-09-23

Redan torsdag

Jäklar vad fort denna veckan  har gått, hinner inte med riktigt. I morgon sticker barnen till pappa igen och det känns mindre kul. Framför allt nu när jag knappt har träffat sonen sen i söndags. Han stannade kvar i Floda hos sin pappa tills i går kväll. Så det har bara varit jag och Bea från måndag till onsdag. Nu i dag så har han rep med bandet och kommer hem senare i kväll. Han har studiedag i morgon så då behöver vi inte gå upp tidigt heller. Skönt.

Själv mår jag riktigt bra och allt går som det ska med min hemlis. Kommer snart dela med mig av vad det handlar om. Och när det gäller annat så är det ingen skillnad, fuck it!! Jag är så less så jag inte bryr mig, orkar inte engagera mig. Finns annat att lägga sin energi på, fast det är dåligt med energi. Har varit väldigt trött dom två sista dagarna. Märks att det är höst ute och mörkare. Tar ett litet tag för mig att vänja mig vid det. Samma visa varje år inför både höst och vår. Så det är ingen nyhet för mig. Funderar på att ha en riktig slappardag i helgen när jag inte ska göra något nyttigt alls. Bara vara och göra det jag känner för. Ta ett långt bad och pyssla om mig själv. Det tänker jag banne mig göra.

Nu är det dax att börja göra lite nytta här, har även tvättstugan i dag och det behövs. Har inget att sätta på mig snart. Får springa runt här naken som ett spektakel. Ha en fin torsdag allihopa. Kram på er
Postat i Min vardag | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: