2010-11-18

Hipp hipp hurra...

Fy fan vad jag är bra. I dag är det två månader sen jag slutade röka. Jag tog mitt sista bloss den 18 september, inte så länge men det känns som jag aldrig ha rökt. Jag är så stolt över mig själv ska ni veta. Tänk att det skulle vara så enkelt att låta bli giftpinnarna. Sen ser det så töntigt ut också.Tänker aldrig mer suga på något sådant, får ägna mig åt annan sugteknik i stället. Hahaha. Mycket mer hälsosamt och trevligare framför allt. Jag mår så oförskämt bra. Livet är verkligen toppen!

Hurra för mig! Over and out

Postat i Bara Jag | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anki

Grattis!!! Det är stark, jättestarkt jobbat. Du var ju rökare rätt länge... Kram Anki

2010-11-19 (08:48:24)

Postat av: Svar Anki:

Tack så mycket. Jag hade rökt regelbundet under 10 år när jag slutade. Rökte ju lite under högstadiet men sen slutade jag och började feströka någon gång efter att jag fick sista barnet. Det var dumt för när Jimmy var tre år så var jag fast i det. Knäpp man är egentligen. Fattar inte att man kunde vara så dum, lätt att vara efterklok. Kram Sabina

2010-11-19 (19:33:07)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: