2010-05-31

Svinigt värre

Någon gång tänker jag ta och prata om detta helt öppet och utan att linda in och försköna något. Men ännu vill jag skydda mig själv och ändå behålla ett uns av hopp. Men jag måste bara skriva, fy fan vad du är ego!! Jag retar mig bara mer om mer för varje dag som går. Allt är på dina villkor, jag ska bara finnas där när du har en stund över och känner för att offra några minuter av din dyrbara tid. Varför jag inte drar i bromsen av ett sådant beteende kan man ju undra. Jag måste ju vara en självplågare. Får svälja så mycket jag skulle vilja spy ur mig. Hur mycket du faktiskt sårar mig när du leker med mig. Men nej, ännu ett tag till får gå. Hoppas jag hittar något annat att lägga uppmärksamhet på. Då jäklar är det bye bye om inte du förändras till den du var innan. Jag måste sluta tro att alla är som jag, man måste vara väldigt försiktig med vilka man släpper in i sitt liv och umgås med. Men sådana här fasoner trodde jag bara tonåringar, eller till och med barn, håller på med. Sen börjar jag även tro att du är mytoman. För vad håller du annars på med!!!??? Se till att skaffa dig vänner som är som du själv. Lika barn leka bäst, själv har jag ingen lust att tillhöra den kategorin du tillhör. Innan du vet ordet av så har jag tröttnat och hugger dig i ryggen. Vänta bara, när du minst anar det....
Postat i Nu är jag ARG !! | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: