2010-03-17

Var är du John Blund?

Stor mening med att försöka sova, har försökt i så många timmar hittills. Växlar mellan att släcka och tända lampan, att läsa, spela på mobilen och räkna får. Inget fungerar. Ändå är jag trött, men huvudet vill inte komma till ro och jag kan inte slappna av. Därför tänkte jag att jag lika gärna kan sätta mig vid datorn och kolla runt lite i brist på annat. Har svårt att smälta beskedet som jag fick i kväll, även om en del av mig inte vill ta ut något i förskott. Sen är det något annat som jag grubblar på också. Något som jag inte blir klok på, ännu mindre nu efter att jag upptäckte en sak. Vad är lögn och vad är verklighet? Kan inte låta bli att undra om jag är så lättlurad. Är det så att jag inbjuder till ett sådant beteende. Vad fan vet jag. Vissa måste ju tycka det är väldigt roligt i alla fall. Och man kan tycka, efter alla smällar, att jag borde bli mer försiktig och dra öronen åt mig. Hahaha. Jag måste bli mer försiktig, jag ska sluta vara så jävla naiv. Alla kan inte vara som jag själv är, nu menar jag inte att jag är någon felfri ängel. Men jag står för vem jag är och skulle inte lura någon eller såra någon heller medvetet. Skulle jag göra det så hoppas jag att jag får höra det. I vanliga fall har jag inga som helst problem att vara rak på sak och frispråkig, men nu vågar jag inte. Blir inte klok på mig själv. Skit samma, blir så rörigt när jag inte vågar skriva öppet om det. Nu är det dax för nya friska tag och lägga skiten bakom sig. Man ska inte acceptera att bli behandlad som en slit och släng leksak, som passar när man själv har lust. I det fallet säger jag tack och hej, ha ett bra liv. Utan mig!!

Nu ska jag försöka sova för en sista gång, funkar det inte nu heller så får jag hålla mig uppe tills i kväll. Ska försöka tänka på något trevligt, någon trevlig kanske. Natti natt... eller rättare sagt, god morgon!


Postat i Nu är jag ARG !! | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: