2010-03-02

Kommer bli en sömnlös natt!

Har smsat lite med den gravida, nu är dom inne på förlossningen. Hon har fått en teckenblödning, hon hade lite värkar i morse men sen vet jag inte mer. Nu vet jag att dom ska kolla kurvan i 30 minuter och sen kanske hon får åka hem igen. Väntar med spänning på att höra vad som händer. Lär inte kunna sova i natt nu om det verkligen har satt i gång. Det är olidligt att gå och vänta, man vill bli uppdaterad hela tiden. Haha. Även om det är det sista dom som är inne på förlossningen tänker på. Är så nyfiken på bebisen nu, snart får vi veta om det blir en liten prins eller prinsessa. Bryr mig faktiskt inte om vilket, bara allt går bra och allt är bra med bebisen. Men blir det en flicka så blir det choklad och även cider för mig, vadslagningen ni vet. 

Min lillasyster ska bli mamma! Jag har så svårt att fatta det. Lycka till nu Joanna och Johan. Tänker på er och nästa gång jag skriver hoppas jag att bebisen är här. Ska se till att få en bild på nytillskottet då också.
Postat i Familj, släkt och vänner | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Berth

Håller tummarna för att allt går bra och förlossningen är över snabbt :)

2010-03-02 (23:14:48)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: