2009-06-24

Hoppsan !!

Roade mig med att läsa inlägg från en gammal blogg jag hade. Blev så full i skratt över mycket jag skrivit och framför allt över HUR jag skrev då. Det skulle gå fort och då brydde jag mig knappast om hur jag stavade heller.
Tänker kopiera ett inlägg och lägga in som är från 2005. Undrar vem jag syftade på när jag skrev det ?? Skulle inte ens mucka gräl med mig själv efter att ha läst det. Kommer faktiskt inte ihåg vem det var riktat åt men tänkte den kunde passa i dag. Tillägnar dom känslorna till en som har det jobbigt just nu, nämner inget namn med tanke på hur läget är. Jag är verkligen ledsen att jag inte kan göra mycket mer än lyssna på dig. Men hade jag kunnat så hade jag gett fanskapet en rejäl omgång. Haha. Du vet vart jag finns när som helst du behöver mig. Du är inte ensam om att känna dig förbannad just nu. Puss på dig.
Till er andra, ber så mycket om ursäkt för allt svärande i texten...
Hmm, eller ingen risk, detta visar ju bara min bitchiga sida, jag bjuder på det och säger bara välkommen åter.



Livets stora gåta!! Tors 1 sep 2005 03:55


Borde inte under några omständigheter sitta här o skriva
något alls just nu...
snart så smäller de rejält o stackars den som råkar
hamna i vägen då.
JAG HATAR DETTA FUCKING JÄVLA LIV!!!!

Jag skulle så gärna vilja slå på nån och något just nu.
få lätta på trycket rejält, få huvuden att rulla...
Faaaan ta vissa människor som bara får de att
kännas ännu värre!!!!!
DU!!!!! En sak bara GO TO HELL!!!! Eller kom hit till mig
så är du redan där ju...
Jag ska nog se till att du får de riktigt vaaarmt o skööönt.
att du skulle önska att du vore död på riktigt innan jag
var klar me dej....

VÅGA INTE LEKA MED MINA KÄNSLOR!!! Inte då, inte nu och inte sen heller!!
I går var jag på väg att radera min msn,
men kom på en liiiiiiten sekund innan att
det faktiskt finns några jag vill prata med.
JAG VILL RIKTA LITE KRITIK TILL DEN SOM KÄNNER SEJ TRÄFFAD!!!!
Vem tror du att du är??? Känns det bra att trampa på andra människors
känslor, få andra att känna sig som man inget e värd ?? 
Säg för faaan inte saker du inte kan hålla, tänk dig för
innan du öppnar käften och lovar guld o gröna skogar....
DU FÅR MIG ATT KRÄKAS!!!!! DRA ÅR HELVETE MED DIG!!!!

VILL DU LEKA???? Ta för fan och gör de någon annanstans och inte med mig...
eller med någon annan människa heller för den delen.
Hoppas verkligen att de kommer tillbaka på en själv igen,
för jag TROR faktiskt att det man själv gör och det man utsätter
andra människor för, kommer man straffas för. OCH DET REJÄLT!!!
Tänk på det innan du behandlar någon som skit nästa gång...

LJUGER DU???? Åååå vilken bra självkänsla du måste ha, måste
få dig såååå tillfredställd att bara snacka bullshit jämt.
Undrar om du tror på de du säger själv ??
Har man väl börjat med det så gör man nog det till slut.
Jag har ljugit för mig själv i så många år och vet verkligen att de blir så!!
Det finns inget värre ju...

VÄX UPP FÖR FAAAN O SE TILL ATT BETE DIG SOM MAN SKA!!!!
Du är inte värd något alls i mina ögon... DROP DEAD!!!!

Postat i Nu är jag ARG !! | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: