2009-06-13

*CENSUR*



Är helt vansinnig just nu, vilka idioter det finns alltså. Vem fan sätter igång med att spika för fullt redan före klockan åtta en lördagmorgon !!! Förmodar att det är i grannhuset igen, var likadant förra helgen.  Försökte lägga mig i andra sovrummet för att somna om men det var lönlöst eftersom jag var så irriterad redan. Eftersom jag sov så illa i natt så lär det få bli en tupplur senare i dag. Vaknade upp bara någon timme efter att jag somnat av att jag fick sendrag i båda fötterna. Det är hemskt när man flyger upp yrvaken ur sängen och måste gå runt när man känner sig som ett vrak. Brukar bli så när jag gått länge med kalla fötter, blev ju det i går tydligen. I dag känner jag mig öm i båda fötterna men vet ju att det går över tills i morgon. Jag får väl se till att äta lite frukost nu och sen vet det sjutton vad jag ska hitta på. Min kusin Marco kommer hit senare i dag för att kolla igenom datorn lite, har problem med den som måste fixas och hoppas han kan göra det här.

NU börjar han såga också !!!! Får väl hålla käft eftersom klockan är över nio nu... men fan vilken idiot han är !!! Nu ska jag tömma diskmaskinen. Ha det !
Postat i Nu är jag ARG !! | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: