2009-07-07

Vad är ditt problem ???

Fick höra i går kväll att det finns en människa som fortfarande "stör" sig på min familj och mig.  Jag är tydligen den jävla feta kossan och en massa annat !! Tack, jag har en massa mindre fina ord om dig också men jag tänker inte sänka mig lika lågt eftersom jag är vuxen. Jag förstår faktiskt inte vad som är ditt problem, det är ju över så gå vidare och lämna min familj i fred. Jag är trött på att du skriver om oss här på nätet, är du så feg så du inte kan säga det rakt ut istället ??
Om jag ska vara ärlig så tror jag du saknar att vi var den normala och viktiga delen av ditt liv. Vi accepterade dig för vad du gjorde, trots att du betedde dig under all kritik. Men en dag gick du för långt och då väljer jag att stå på min familjs sida. Konstigt vore det väl annars. Jag kan inte låta bli att undra vad den söta rara personen som jag lärde känna för över fem år sen tog vägen. Hur kan en människa ändra på sig så radikalt och bli så egoistisk och hatisk av sig ? 
Jag drar mig inte för att kontakta dig om du inte lägger av. Vi vill bara att du lämnar oss i fred som vi gör med dig. Väx upp för fan och stå för vad du gjort/gör. För du är bara patetisk i allas ögon...
Tänk efter, hur många var vi inte som ställde upp på dig och dina "galenskaper". Verkligen fanns där. Vad fick man för det då ??
Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Som du beter dig så lär din framtid gå käpprakt åt helvete. Det har gått så långt nu så jag kan inte annat än tycka synd om dig. Det är dax att växa upp lille vän...

Postat i Nu är jag ARG !! | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: