2009-07-26

This bitch is NOT sleeping !!!





Är på värsta tänkbara humör idag och gud nåde den som kommer i min väg. Känner mig så irriterad och besviken. Alltid är det något och jag får väl skylla mig själv att jag släppte på mitt vanliga försvar.... nog om det.

Igår var jag ju riktigt seg och kände väl knappast att ta mig för något alls. Blev att jag tittade på en film och sen när jag påbörjat nästa så ringde syrran och ville att jag skulle komma till Surte. Satte mig på bussen dit för första gången. Haha. Man har ju blivit kommunalare kan man säga.
Jag och syrran käkade pizza och dom vi känner där försökte få med mig till Stenungsund för att festa. Men jag och två killar !!! Näää, tror inte det. Tackade vänligt nej till detta erbjudande. Inte utan min syrra, så det så.
Lenita ringde upp mig när jag var där och klockan var runt nio. Hon var partysugen och undrade om jag ville hänga på. Tror ni jag backar när det gäller det, knappast. Tog bussen hem och fixade mig, mötte Lenita på Centralen vid midnatt och sen drog vi till Dubliner där min kusin, hennes pojkvän, jobbade. Den första människan jag stöter på är Sari, ska nog se till att dra med dig ut också ska du se. Haha. Passa på att vila upp dig tills dess.
Sen fick jag syn på Neil, har inte träffat honom sen vi var på liseberg sista helgen i november. Underbart att få prata lite engelska med honom igen. Han är trummis i ett band som spelar här regelbundet, och min syrras ex... jag parade ihop dom. Haha. Jimmy blev så glad över att höra honom spela trummor igen när dom hade spelning, ringde upp honom för att han skulle få lyssna och gissa vem det var. Han visste direkt !! Neil är ju hans idol. Hihi.

Oj vad mycket dricka det blev i natt, varmt som sjutton för det var knöfullt där inne. Dansade ovanligt mycket och hade otroligt roligt. Förutom dessa förbannade utlänningar som är som plåster på en. Dom fattar ju inte ett nej heller... ryser vid bara tanken.
Fick även pratat en hel del med M, nu lär det inte kännas konstigt nästa gång. Men jag kan inte låta bli att ge lite pikar, såklart. Vissa saker gör man inte ostraffat, thats a fact.

Är seg som bara den, somnade ju först framåt åtta i morse. Fick skjuts hem av min älskade kusin efter att vi ätit på donken. Sen var jag fortfarande såpass full att det var ganska svårt att somna. Blev väckt av ett sms vid tolv och sen ringde mamma också, så jag gav upp sovandet. Vi pratade en timme om vissa problem, är det konstigt om jag känner mig förbannad !! 
Är fortfarande inte nykter så jag lär ta det vääääldigt lugnt idag. Tänker även sluta tänka på vissa saker, skiter i vilket just nu faktiskt. Varför lägga ner onödig energi, som sagt var.

Nu blir det soffan nästa, ska slötitta på lite teve och kanske även somna en liten stund. Måste lugna ner mig lite just nu...
Postat i Nu är jag ARG !! | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: