2009-08-24

Åååh, blir galen!!!



Det är inte lätt att vara så oemotståndlig som jag är, måste vara fruktansvärt attraktiv eftersom inte ens myggen och knotten lämnar mig ifred. Vi satt ute i trädgården tills klockan var lite över åtta och under det sista så har jag banne blivit biten av både myggor och knott. Nu kliar det överallt så jag håller på att bli tokig, får känslan av att det kryper överallt.

Skämt åsido, man får väl vara glad över att det är någon som dras till mig. Haha. Skulle iofs vara lite trevligare om det var något som inte gav sådana "biverkningar", kan man kalla det så? Man kan ju få "biverkningar" av att ha sex med killar också om jag tänker efter, skyddar man sig inte så kan man ju bli både gravid eller åka på en könssjukdom. Hemska tanke. Inget av dom här sakerna är ju speciellt trevliga. Myggbett går ju över efter att man kliat sig sönder och samman. Graviditet också, fast man kan ju sitta där med "efterverkningar" i mååånga år om man väljer att behålla barnet. Sen går ju vissa könssjukdomar att bota, om man nu har turen att åka på någon av dom "lättare". Haha. Jag är inte klok. Vilket tråkigt liv jag måste ha som börjar tänkta i sådana banor. Lovar att jag är ganska normal i vanliga fall. Har bara lite snedvriden humor som kanske märks här och nu. Finns inget som botar det och det är jag väldigt tacksam för. Den får man på köpet om man får äran att umgås eller lära känna mig. Då kan man bereda sig på många goa skratt som förlänger livet. Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet, isf skulle jag bli vääääldigt gammal. För ni ska veta att det skrattas otroligt mycket nästan varje dag här. Många gånger så mycket så man får ont i magen.

Nu över till något heeeelt annat....



Har även bestämt mig för något annat till slut. Nu jäklar är det den gamla Sabina som kommer fram. Vissa personer vet tydligen inte om att man inte ska väcka den björn som sover. What goes around, comes around. Det finns gränser för vad jag går med på och gör någon de mina illa så blir det payback-time alla gånger. Nu har det gått för långt. Tänker inte vara snäll längre, du förtjänar inte det. När du minst anar det, så känn dig inte trygg. Har inte ens ord för vad jag tycker om dig. Du är ingenting värd i mina ögon. Vuxet sagt av mig va!! Men nu har det gått för långt. Tänker även börja tänka på hur folk behandlar mig. Behandla mig med respekt, annars kan ni dra åt helvete. Så enkelt är det. Vet att man egentligen inte ska ödsla onödig energi på vissa människor, att dom ändå inte lär sig något av det. Men jag orkar inte höra om detta längre.

Nu får det vara nog skrivet för denna gång. Kan ju inte skämma bort er med så många inlägg varje dag, fattar inte vart jag får allt ifrån som jag skriver ens. Haha. Märks det att jag älskar att skriva??
Bamsekramar till er som förtjänar det. "
" lOvE aNd rEsPeCt "
Postat i Nu är jag ARG !! | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: